pátek 31. října 2014

Sweet as

Moji milí, jak si užíváte pátečního večeru? 
Ráda bych se podělila o své první pracovní zážitky a pocity :) 

Ve čtvrtek večer jsem byla přestěhována do nového bydlení.. Je to super luxusní pokojíček pod místní hotelovou kapličkou. Výhled mám přímo na jezero Rotorua a do práce asi jednu minutu.


Má to své pro i proti... Nevýhody jsou - žádný vařič, pouze konvice, tudíž hezky najedu na chleba, ovoce a nudle z pytlíku.. Internetové připojení tam bohužel též nechytám.. A kdybych nedejbože chtěla pozvat nějaké přátele.. tak to by se místním kamerám asi taky nelíbilo! :) Ale stejně mi bylo řečeno, že je to pouze přechodné ubytování, než ti najdu něco stálejšího.. Takže si vážím toho, co mám!!

A samotná práce?

Začala jsem v pátek ráno v devět. Pracovala sem společně s Brooke (27 let, dvě děti, to starší 8 leté.. - zdá se mi, že tady na Z se začíná rodinný život poměrně dřív?!) .. nejdřív jsme uklidnily výše zmíněnou kapličku a pak jsme pokračovaly postupně z pokoje do pokoje. 

Neřekla bych, kolik nového se budu muset ještě naučit. Jak správně složit ručník, župan.. kolik má postel prostěradel a jaké typy.. mýdlo sem, šampon tam.. fííí! Po pěti hodinách jsem se ale necítila tolik vyjukaně jako na začátku.. takže to bude opravdu jen otázka času, kdy si všechny potřebné dovednosti osvojím.. :) 

V pondělí začínám s přípravou snídaní, což bude možná ještě o něco větší vzrůšo! 

A už se mi povedlo zničit si svoje jediné černé kalhoty do práce.. káplo mi na ně bělidlo, takže úkol pro dnešek je jasný.. sehnat co nejlevnější a dobře vypadající.. hm.. a moje nové černé balerýnky jsou též od prvního dne okopané.. Už aby přišla první výplata a já si mohla dovolit koupit pracovní odděv! :) Haha.. 

Někdo se ptal na peníze.. Tady se výplaty dělají týdně.. takže opět - výhoda - člověk se těší na čtvrtek na výplatu.. na druhou stranu se špatně šetří. A moje smlouva říká, že můžu kdykoli vypovědět, musím však dát týden do předu vědět.. a toto platí i pro druhou stranu.. takže s tímhle by problém být neměl. 

Všichni zaměstnanci jsou místní, tak je to fajn pro Angličtinu, nicméně jejich přízvuk je opravdu zvláštní.. asi potrvá chvíli než budu rozumět všemu.. 

Další super zprávou je, že dostanu půjčené kolo (od Franka) .. takže budu i trochu mobilní a cesta do města mi nebude trvat třičtvrtě hodiny ale pár minut! 

Pěkný víkend

Můj výhled


bývák


Dnešní snídaně 

2 komentáře: