sobota 11. října 2014

Sobota

Tak, je tu srhnutí uplynulých dní..

Musím říct, že tady čas letí jinak. Řekla bych, že už jsem tu minimálně čtrnáct dní a to přitom zítra to bude týden..

V pátek ráno jsem se se vydala vstříc novém osudu.. ne moment.. vstříc novému couchsurferovi.. 
Všichni známe slovo squat? Yes! 
Takže první pocity byly hodně smíšené.. Není to u
úplně nejčistší místo.. ale je to domeček krásně situovaný.. ve vlastně bohaté čtvrti s krásným výhledem (a zarostlou zahradou).. 
Jeho obyvatelé přicházejí, odchází či zůstávají.. Funguje to tady pro všechny.. na den, dva.. či měsíce.. Někdo platí a někdo žije zadarmo.. Ještě to není ani trochu šíleně? Mísí se tu lokálové, Němci, Angličani.. Je tu Slovák a já! Všichni se ale vychází vcelkem vstříc.. 
Slovák mě vzal na můj první výlet .. asi hodinu od Aucklandu je nádherná pláž "Piha" .. 

Neděle - dnes! Nejteplejší den jara! Sluníčko má opravdu sílu a člověk se spálí za pár minut.. 
Právě tu začal indický festival Diwali.. takže jsme s "obyvateli" vyrazili do města a dali si indickou mňamku a později odpoledne jsem se s Čechem vydala na "Mission Bay" což je pláž vzdálená asi 7 km od centra.. Nebylo to nic, co bychom z Evropy neznali.. Avšak západy slunce jsou tu úžasné! 

Enjoy your weekend! 

Mezitím tím vším "užíváním" se snažím hledat práci, posílám CV a hledám, kam by se dalo vrtnout.. Je to v podstatě trochu stresující, protože je člověk tlačen časem a penězma a připadá si trochu ztracený.. naštěstí v té situaci není sám.. Takže všichni zítra míří na trh s auty.. pak bychom se totiž mohli posunout za město..

2 komentáře:

  1. A co hvezdy? Videlas jizni kriz? A toci se voda v umyvadle opacne??

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brďo Pavli.. tady ve městě jsem ani neměla čas na hvězdy kouknout, ale udělám to hned jak se dostanu pryč.. btw na jakou stranu se točí voda u nás? :)

    OdpovědětVymazat