pondělí 13. října 2014

First week completed!

Přináším další zprávy a možná na delší dobu poslední :)

Car fair, nebo-li trh s auty se opravdu konal. Vzrušující a však i trochu riskantní zážitek. Všichni prodávající se můžou přetrhnout, aby ti auto ukázali v tom nejlepším světle. Všechno funguje, má to i vybavení, registraci, auto není kradené.. ale věř Indovi (pardon, ale jsou tu tím proslulí, že jsou dobří obchodníci)..
Nicméně jedno jsme vybrali a jeli jsme na poštu nechat ho přepsat! Ale ouha! Byla neděle a tak to nešlo zařídit, načež náš milí Ind nás nechal za městem, že prý bydlí kousek a vy se dostaňte domů, jak chcete.. Paráda :) 
Odpoledne jsem pak strávila s dalšíma Čechama, kteří auto pořídili a už šli vybírat GPS..
Večer jsem se vrátila do squatu a společně jsme trochu poklidili, zametli, zbavili se pavučin a vytřeli.. tak jsem z toho mě dobrý pocit, že alespoň nějaký efekt na ně mám. 
A ještě jsem tak letmo nadhodila, že bychom se mohli podívat na film.. a i tento návrh prošel. Nakonec se všichni ubyvatelé (1O) shromáždili v obýváku a pustili jsme si The Book Thief .. a k tomu chroupali popcorn a českou Orion :) 

Pondělí!!Tak jsem tu týden! Strávila jsem část dnes opět na internetu hledáním farem.. - NIC - a pár se mi jich ozvalo, že zatím není sezóna a kvalifikovanější práce, že jsem neprošla užším výběrem :) ..
Odpoledne jsem si vyšla na Mt. Eden - nádherný výhled na město, plus zelený kráter.. A pak sem chodila, chodila, až jsem došla domů. A měli jsme v plánu jet ještě na jeden kratší výlet - jenže to by nebylo to pravý dobrodružství bez adrenalinu.. Můj "hostitel" se totiž zbláznil a vyhodil mě z minuty na minutu. Nejen že se skoro za ty dny doma neobjevoval a totálně mě ignoroval, komunikovala jsem s ním přes smsky a ptala se ho, jak mu to můžu vše splatit.. Asi jsem pro něj nebyla dost zajímavá, jelikož jsem byla neplatící.. Nicméně, sbalila jsem se tedy za minutku, rychle se rozloučila s ostatním, kteří též vůbec nechápali, a přesunula se do města..
Během tohoto přesunu mi ještě přišly smsky typu: Fuck off .. Get lost .. You are dumb, simple .. I know you will never find a boyfriend .. etc.. Jen jsem se smála a poděkovala jsem mu za novou zkušenost, which makes me even stronger! ABSURDNÍ! Později jsem se dozvěděla, že ho slečna opustila před svatbou, takže má potřebu si dokázat, jak PERFEKTNÍ JE! 
Já jsem díky tomu ale poznala nové lidi, nová místa a .. jedeme dál! 
Večer jsem celou situaci probrala s Němcem, který u něj bydlí již přes měsíc a ten jen valil oči! 

Dnes je úterý ráno a v plánu je vyrazit pryč z Aucklandu .. "naším" autem .. nevíme kam .. 

Sort you own troubles and don´t play with other peoples´ feelings! xxx

Těším se na Vaše novinky! 

2 komentáře: