neděle 5. října 2014

Auckland city

Probudilo mě první světlo.. takže cca 7 hodin.. a sny byly všelijaký.. 
Nicméně zdá se, že jsem přežila.. Jak si dojít na záchod a nevzbudit při tom svého hostitele?
Nakonec i ráno jsme zvládli.. James mě odvezl člunem na přívoz, a ten mě odvezl konečně do civilizace..
Hned jsem se cítila o mnoho líp :) 

Ale město jako takové nic moc.. Jedna dlouhá třída s obchody, přeplněná všemi národnostmi.
Tak jsem si koupila redukci k zásuvce,  NZ sim cartu, zažádala o IRD number, založit účet už jsem nezvládla jelikož nemám adresu.. nebo že bych napsala "žije na vodě"? 
Poté jsem si prošla centrum, místní park, mrkla i do Warehouse a Countdown (vyhlášené levnější obchody).. poobědvala pro změnu čínské jídlo a zbytek dne strávila v knihovně, která je též obsypané všemi možnými i nemožnými, protože je tady internet zadarmo. A kupodivu nikoho to netrápí, že se tu lidi válej po kobercích. :)

Dnes už budu kout plán, jak zítra zmizet "z jachty" a jak začít hledat práci.. 

Vám pěkný týden!! :)

1 komentář: