úterý 4. listopadu 2014

Sluníčko, déšť, slejvák, kroupy, sluníčko, déšť, bouřka .. 5. 11. 2014

Aneb čtvero ročních období za jeden den..
A jak je u Vás?

Novinky za poslední dny..
Víkend proběhl v letním počasí.. Stavil se tady jeden backpacker, Slovák, takže jsme trochu probrali NZ, cesty, nápady a já mu ukázala Rotoruu.. V neděli jsme přibrali ještě jednoho Welšana, a šli jsme na můj první hike. Rainbow mountain track .. Asi 20 km odsud.. Pěkný výhled ze shora!

V pondělí jsem naklusala do práce.. Pěkně to začalo na 7 ranní.. Takže jsem se seznamovala s veškerým provozem .. tedy.. snažila jsem se chápat a stíhat všechny pokyny a za pochodu učit. Jedna věc se nedá moc regulovat.. jsou tam místa, kdy nemáš do čeho píchnout a to tě nebaví, jen stát a koukat na hosty, jak snídají ty výborný pochoutky .. a ve vteřině nevíš, kam dřív skočit.. Kuchyně hlásí, že je připravena další palačinka, rusák chce nalít džus, pán si žádá další toustík a v kuchyni se mi kopí špinavé nádobí. 

Takže na první den celkem zmatek..
Úklid už se mi zdá býti trochu jasnější, již vím, jak vyleštit zrcadlo, připravit všechny proprietky na umyvadlo apod. Dvě věci mi však zůstávají záhadou. Každá postel má jiné přehozy a různé druhy polštářů, takže není lehký vědět, co a jak patří.. Na jedné posteli můžete najít třeba 9 polštářů.. ale až si projdu všechny pokoje, tak už to v tom snad budu spatřovat smysl. Druhá věc jsou proklatý ručníky a župany.. Nejenže mají být složené spešl systémem, ale pak musí být v pokoji jejich právný počet.. a tím, že je tam tolik druhu, tak si to prostě nepamatuju..:) Už končím.. začínám  být unavná..

V úterý jsem též dělala večeře… Což je ještě o něco slavnostnější a honosnější než snídaně.. pěkně při svíčkách a s dobrým mokem. Vlastně to byl ještě o něco větší zmatek než snídaně.:) I když se snažím působit profesionálně, nemám tušení, jaký příbor je na co, či jaká sklenička je kde, a jestli se mě někdo z hostů bude ptát, jaké víno bych doporučila, povím mu, že české pivo!:)
 A to nemluvím o nošení talířů. Resp. jasně, vezmu do každé ruky jen jeden, víc riskovat nebudu.. jenže co uděláte, když v půlce cesty zjistíte, že jsou vlastně dost horké?.. jau jau! Směju se sama sobě! Ale vlastně mě to baví.
Kéž by v tom nebyla ta jejich kiwácká angličtina.. hned by to bylo stokrát jednodušší..
Zítra budu dělat snídaně sama.. Snad to všechno klapne. Naštěstí mám jen pár hostů. Jo a to jsem ještě zapomněla dodat, že jako nepič kafí, moc nevím, jaký je v nich rozdíl a tu jejich mašinku, která i kafe mele neumím používat, takže se budu modlit, aby si objednali jen prachprostý čaj!!
Začínám hledat nové ubytování, jezdím na kole, běhám, moknu, směju se, užívám si luxusního pokojíčku, smutním jen občas a učím se, učím se a učím.

Dnes poprvé ochutnáno Fish and Chips! Chuťově moc dobré!! (Finančně jednoznačně nejlevnější teplé jídlo!!) .. až pak při běhání mi bylo trochu těžko.. ať žije smažené!;)

A paradox na závěr.. Pod rukou mi projdou všelijaké delikatesy.. ano pouze pod rukou, a rovnou do odpadu.. bříško zůstává prázdné! Je mi to tak líto a občas se snažím nemyslet na to, že mám hlad a říkám si, co by se s takovým jídlem ještě dalo udělat. Když jsem ale navrhla, že si dojím palačinku, která byla z půlky nedojedená, všichni se mi vysmáli a vyhodili ji.. a tak jsem si po „šichtě“ otevřela k obědu konzervu s tuňákem (která je tedy o poznání lepší než naše) a CHLEBA!
Práci zdar! Nazdar! Pěkný den všem :)

Fish and chips

Knihovna/studovna tady na Peppers



1 komentář:

  1. Krása, paráda :) Tady je teplo, žádný sníh.. Po ránu mlhavo, přes den i slunce někdy vykoukne ;) Dodělávám tu ... diplomku, tak jsem z toho celá říčná a závidím starosti s druhy káv a vidliček ;) Pozdravuj moře a užívej... Pusu z Čech *

    OdpovědětVymazat