pondělí 1. prosince 2014

Prosineeec

A je tu prosinec! Nebo spíše prasinec? :)

Co je u Vás nového? Vánoční trhy stojí? Svařáček se hojně prodává? Ti pečlivější již mají předvánoční úklid za sebou a spíže se jim plní nejrůznějšími druhy cukroví? Sníh? Neváhejte mě kontaktovat ohledně Vašich novinek! :) 

Minulý týden jsem dostala čtyři dny volna.. Rozhodla jsem se jet na výlet. Za autobus jsem platila opravdu směšné peníze. A paradoxně jsem platila dvojnásobek za místní autobus, když jsem se dostala do Aucklandu a potřebovala jsem se dostat k jednomu Čechovi na okraj města. 

Nicméně, sešli jsme se, našli jsme se a vyrazili na nejbližší Piha beach (kterou už jsem jednou viděla, ale nevadí), po té jsme vyrazili na vyhlídku s monumentem, oběd v podobně lívanců s džemem jsme si dali v trávě na jiné pláži, ne však tak čisté. A v podvečer jsme dorazili k Martinovi domů. Bydlí v podnájmu ještě s dalšíma místňákama.. ale ty jsme skoro neměli to štěstí potkat. 

Večer mi udělalo tak zle, jako nikdy. Teplota, zimnice, téměr zvracení, bolest hlavy a posléze celého těla, slabost.. no krize!! A to jsme měli druhý den vyrazit na výlet. Celou noc jsem se pěkně potila, Martin nešel kvůli mě do práce.. Středu jsem proležela, až mě z toho bolely záda, pila jsem jen černý čaj a jedla staré housky. Večer kromě křečí v žaludku jsem byla schopná vstát z postele.. A tak jsme alespoň potkali Martinovi přátele a zašli s nimi do indické restaurace. (Ano, křeče se opět dostavily!).. 

Ve čtvrtek už jsem se opět vypravila do centra na autobus a za necelé 4 hodiny dorazila zpátky do Rotorui. Parádní výlet! Naštěstí jsem měla ještě odpoledne na to, dát se do kupy. A v pátek už jsem vyrazila na sedmou do práce. Vlastně štěstí, že mě to potkalo v mých dnech volna a nepřišla jsem tak o job. Zní to šíleně.. Že člověk CHCE pracovat, že? Co mě však mrzí - prošvihla jsem naší Xmass Staff Party.. prý to bylo super grilování, vyšlo počasí.. Nevadí..

Pátek, sobota, neděle, pondělí, úterý - pracovní.. Sice ne moc hodin, ale alespoň něco.. Po práci obvyklé plavání či běh.. a teď se to snažím proložit i průvodcováním.. V neděli jsem potkala jednoho Němce, tak jsem mu to tu ukázala.. a včera odpoledne jsem opět chodila s jedním dalším a s Kolumbijcem.. Jelikož to není tak jednoduché potkat někoho nového, musím tyhle "srazy" vždy domluvit dopředu přes FB.. Na čtvrtek se snažím domluvit další výlet do Hobbitonu (Hobitín) a v sobotu, pokud počasí dopřeje, tak bych ráda zkusila asi 8 hodinový trek v Tongariro národním parku (tam, kde se natáčel Pár Prstenů - Mordor) .. 

A to mi připomíná.. počasí je tu pořád divoký! Teď se třeba škvařím na slunci, ale ráno jsem měla bundu a na kole mi vyloženě mrznout klouby na rukách. Plus tohle všechno je doprovázeno silným, krátkým deštěm, takže dennodenně vidím spousty duh.. asi tak jako nikdy v životě. 

Práce je občas monotónní a už vím, že bych to nechtěla dělat celý život. Tudíž mě to nutí vracet se v myšlenkách k učení a dětem.. Ale bůhví, co ještě vyzkouším? A dnes jsem měla moc milou rodinu z Madridu, tak jsem se v myšlenkách vrátila do španělského léta.. 

A kdo není na FB - máme na zahradě rodinku ježků, takže tu a tam na ně kouknu, zda pěkně rostou. Jsou sladcí! 

Ano, hledám si každé malé potěšení! 

Pěkný, ne moc mrazivý den! 

Ps. Fotky snad netřeba popisovat.. Duha, ježci a zbytek jsou rychlé fotky z toho nejdražšího pokoje, o který pečuji a uklízím.. Jedna noc stojí 1500 dollarů, což je cca 25 500 czk :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat