pátek 5. prosince 2014

Smíchu není nikdy dost

Ahoooj!

Přináším opět veselé novinky! :)

Čtvrteční výlet do Hobitína se vydařil. Nakonec jsem nemusela ani stopovat. Jela jsem s Němcem a místním Filipíncem, který řídil. Cena cca 1350,-- ou! Ale nádherné místo.. je to v podstatě uprostřed ničeho.. Resp. v zeleni, kterou okupují nikoli továrny a budovy, ale jen ovečky a krávy. 
Přijedeš na parkoviště, zaplatíš a každých dvacet minut jede autobus, který tě vezme asi čtyři kilometry do "zeleně" .. Nejdřív jsem myslela, že celý Hobitín bude větší, ale zas tak malý nebyl. Tour trvá asi dvě hodiny. Projdeš si to jako v parku. Jediná nevýhoda je, že je přeturistováno a tudíž si nemůžeš brouzdat, jak dlouho bys chtěl, nýbrž jdeš se skupinou a slečna tě tak trochu tlačí. Tedy, čas tě tlačí! Na konci "prohlídky" se jde k "Zelenému drakovi" do hospody a ZADARMO (haha) si můžeš ochutnat jejich pivo.. My jsme se zdrželi a tak nám naše skupina ujela a museli jsme čekat na další várku. Naštěstí autobus nebyl plný a tak nás pan řidič s úsměvem od ucha k uchu vzal. Naší "čtyřku" totiž tvořila ještě Vietnamka žijící v Seattlu. (Píše se to takhle?).. 

Večer jsme pak byli domluvení s Němcem, že ještě zajdeme do místního pubu (hospody), která má staroanglický ráz. (ano ještě jsem ani nikde nebyla, protože je to drahý).. ale jelikož tam pracuje ten Filipínec (Herbert) tak jsme věděli, že to tak drahý snad nebude :) ..
Čekám na Němce.. nikde.. píšu mu.. jdu zatím na čtvrteční market, dávám si indické kuře s rýží a čekám.. Němec píše, že nemůže dřív jak v 10 dorazit.. je ale teprve půl 9 a byli jsme dohodnutí na 8 hodinu.. tak kde je problém? První myšlenka .. hm, tak jedu domů.. Druhá myšlenka.. a proč? Šli jste někdy sami do hospody? Já ne.. ale proč to nezkusit?
A tak jsem šla.. Herbert byl za barem.. "Jaký si dáš pivo?".. "To nejlevnější prosím".. "Zapomeň, zvu tě".. "Hm, tak to nejlepší co máte".. A už mám na stole pivo.. 
Zapomněla jsem! V Pig and whistle (Prase a píšťalka), v hospodě, kde se právě nacházím, hraje živá hudba... a hraje super.. Sedím, rozhlížím se, koukám do mobilu, užívám si poslechu a za nedlouho sedím s dalšími čtyřmi lidmi.. může jim být tak kolem padesáti.. Příjemný pokec! A nejen to.. za chvíli jsme na parketu, kde tedy kromě nás nikdo není.. a pedesátnice mi povídá .. "Představ si, že tohle je tvůj poslední den, poslední možnost, kdy můžeš tancovat.. tak budeš sedět nebo tancovat?" No a tak tancuju.. tancujeme.. paráda!!" A Němec?! Dobrou noc!
V 11 už ale beru kolo a mažu zpátky k "rodičům".. 
Pátek pracovní .. Sobota pracovní.. ano výlet mi nevyšel.. nicméně práce je přednější.. a taky se mi rodiče smějou.. Neznají nikoho tak zapálenýho do pracovního procesu, jako mě.. No, to neznají backpackery, že? 
Zapoměla jsem dodat, že kromě šunkofleků už znají i bublaninu a nejvícsrandy je, když se tato jídla snaží vyslovit! A takové přidušení při bublanině taky stálo za to! 



Včera i dnes je mě čekala pracovní odměna.. Jasně, ne peníze.. Ale včera jsem dostala celou šunku, fakt celou kýtu a táhle jsem to domů na kole, plus asi čtyři krabičky ovoce.. Proto ta bublanina! Taťka se mohl usmát smíchy. Dnes jsem zase v jednom pokoji našla Nike triko, takže už jsem ho řádně provětrala při běhu a koupačce v rybníku.. Chystám se totiž ještě na druhou (večerní) směru.. budu pomáhat v kuchyni.. takže tuším, že dnes padne pracovní rekord.. že by 13 hodin v práci?


Hostmum povídá "Tak to si jdeš lehnout, když tě čeká ještě druhá šichta"? "Ne, jdu běhat a možná skočím i do vody" .. "Tak bacha, je jenom po kolena!".. Tak jsem se vykoupala, teď ještě dopíšu těch pár řádků, které už možná stejně nikdo nečte a už valím zpátky do hotelu!

Pošlete fotky vánoční Prahy, ať vidím!! Tady je dnes parný den!



A poslední novinka, co mi ten vytanula na mysli, kontroluju ježátka a jsou fuč! Nechápu! Že by si je mamka někam odtáhla?! :( 


Pěkný víkend! 

2 komentáře: