neděle 28. prosince 2014

Úplně poslední blogový příspěvek

Ano, a je to tu! Hlásím, že toto je ode mně poslední zpráva.. 

Úplně poslední zpráva, slibuji.. v tomto roce! A koho jsem ještě neunudila, tak pro něj se budu snažit psát i v roce dalším! :)

29. prosince.. je čas na zrekapitulování roku.. to chci udělat v nejbližší době, ale nebojte, psát to sem nebudu! Uděláte to samé? Půjdete do nějakého předsevzetí? 

Zdravím po dlooouhé době z koupaliště.. Stále si občas říkám (to, když potopím hlavu při "prsou" a vidím přes blankytně modrou vodu dno bazénu), že přece není možné, že plavu v prosinci. Jsem stále jednou nohou (nebo spíš uchem?) v Praze... A občas si říkám, že mi ten sníh asi přeci jen chybí. Ale nebojte, další myšlenka hned padne na to, že mě příští rok čekají hned dvě zimy najednou a proto přemýšlím, že bych možná léto strávila v Asii nebo někde.. Kdybyste tedy věděli o někom, kdo by se třeba chtěl sejít na nějaké  to pocestování? 

Zpět k tématu.. Minule jsem psala, že dny budou náročné. A ano jsou. Je to o trochu horší, než jsem myslela.. 

Děkuju zpětně na zprávy k Vánočním a k dárečkům! Na náš štědrý den (tady pro místní je to úplně normální pracovní den) jsem i já pracovala.. naštěstí jen 7 hodin. Ale ráno jsem měla na snídani 27 hostů a kamarádku k ruce.. Takže to šlo.. 
25. prosince, kdy slaví i Zélanďani a to tradičním obědem (v podstatě následují UK a US).. takže stromeček, "punčochy", Santa.. Světýlka na domě. Ovšem všechno vypadá dost komicky bez sněhu a v sandálech. Tady v Rotoruře byla vyhlášena i soutěž "Ozdob si svůj dům", asi tak bych to nazvala.. nebo ještě lépe, "Najdi všechny světýlka a harampádí a udělej ze svého domu night club".. Dobře, přeháním.. Ale Megan (hostsister) a její snoubenec BJ (Billy Joe) mě vzali na objížďku teď 10 nejlepších, které vyhrály pár set dolarů. Bylo to opravdu moc.. A jak říkám, groteska. Santa držící surfboard apod.. 

Moje rodinka odjela do Aucklandu slavit se zbytkem rodiny a já nakonec pracovala na dvě směny a dohromady 13 hodin. Pátek 26., u nich boxing day (všechny obchody vyhlašují 50% slevy, takže všichni mažou do obchodu a nakupujou) jsem opět pracovala.. a to jen 11 hodin. Sobota i neděle byly též pracovní. Kolem 10 hodin. Ještě vtipnější je, že jsem tam teď skoro ta "nejzkušenější".. mám tam k sobě starší kolegyni.. která pracuje na lodgi 15 let a stále dokola se mě ptá, proč ta váza je teď tam a tam, když bývala jinde. A proč hrníčky uklízíme do téhle skříně, když bývaly hnedle v té druhé?! Co jí asi tak mám říct?? Nicméně kafe připravit neuměla. Dnes mi dokonce jeden Němec povídá: "Magdo, mohla byste mi připravit to vaše parádní kapučíno?".. No jak se asi můžu cítit.. ? 

Cítím se právě tak, že jsem se naučila potřebné a co mi to mělo dát - dalo. Teď mi to dává jen stres, protože se opravdu otáčím a vím, že je to jen na mě, abych stihla dokončit všechny pokoje na čas. A na druhou stranu je to trochu paradoxní, po dvou měsících pracuji skoro sama, protože místní si užívaj volna? 

ALE! Před hodinkou jsem si koupila lístek na bus. A 10. ledna odjíždím směr hlavní město Welligton!! Těším se, ale je to zvláštní. Potom, co se člověk usadil..

Nebojte, i v práci je občas sranda.. ale spíš je to takové drama. Jak se všichni tak trochu pomlouvají, drbou,  a pořád se někomu něco nelíbí.. Mě se vlastně taky věci nelíbí, ale snažím se to těm lidem říkat. Když ráno přijdete do práce a Váš "milý" kávovar je černý jak prase (pardon), či dózičky na mléko nejsou tam, kde mají být., Či když zjistíte, že došlo máslo a tak berete vykrajovátko a snažíte se v rychlosti vykrouhnout pravidelné kolečko.. Ach! Občas se opravdu směju pod fousy. 

A pak tam máme i těžší případy. A to že šéfkuchař Craig se dostal do rvačky a má přeraženou čelist a šéf se mu vysmál a nutí ho pracovat. A protože nechce platit další pomoc a ví, že jsem na to sama, tak včera šel a dělal se mnou postele. Trochu jsme se zpotili.. A jak nadával, když zjistil, že prostěradla nejsou nijak označený, tudíž je dost těžká identifikace.. A tak běháš pořád nahoru a dolu. A když jsi ve vile na kopci.. ou! 


Nějak se rozepisuju a zapomínám, že tohle jsou spíše nic neříkající věci!



Takže! Já jedu domů, Vám pěkné ráno! Doufám, že odpočíváte a že vkročíte do nového roku to šťastnější nohou :) 

Já ještě nejsem rozhodnutá, kde a jak strávím Silvestra.. nicméně jak jsem psala, až do 4. ledna pracuji každý den, a pak tam budu mít ještě pár směn, než odfrčím. 

Mějte se a smějte se! 

Žádné komentáře:

Okomentovat