pondělí 22. prosince 2014

Last Christmas I gave you my heart! 

Znáte tuhle koledu? Já jí teď slýchám každý den v práci, minimálně pětkrát. Ale kdyby občas hosti nepopřáli "Merry Christmas" tak na to občas zapomínám! Tady ta atmosféra opravdu nepřijde.. 

Nicméně zpět k uplynulým dním!

Minulý týden v úterý jsem se potkala s Frankovou/mojí kamarádkou Leou. Belgičanka, sympaťanda, ale někde se stala chyba. Vypadá na třiatřicet, ve skutečnosti je jí 45! NEuvěřitelné. Nicméně, ta přijela na NZ aby načerpala novou inspiraci co se týče masáží a konkrétně maorských masáží. V Aucklandu byla na nějaké kurzu a tak si chtěla své dovednosti procvičit. No proč ne na mě, že?

A tak jsem jela k Frankovi a hodinku se svěřila do její péče. Něco podobného jsem ještě nezažila. Nazývala to body work, používala dřevěnou tyčku (něco jako mají mažoretky).. a .. BYLO TO BOLESTIVÉ. A když píšu bolestivé, tak to i tak myslím. Brečela jsem. Byl to dost zvláštní pocit. Příjemný a doufala jsem, že i účinný, ale hodně, hodně hluboký.. s bolestí odcházely i myšlenky, emoce a simply said, bolest. Prý je to stres usazený v našich tělech. Tak to nevím, jak by to bolelo třeba ředitele ČEZu. Řekla bych totiž o sobě, že jsem docela fit. Po tomto silném zážitku jsme utíkali do kina, první řada, Hobit 3. Moc bitvy. Málo pohádky. 

Středa nám celá propršela, takže hned po práci jsem si mohla užít líného dne a společně s Frankem jsme koukali asi na čtyři filmy. 
Ve čt jsem se sešla s Němcem Jorgenem, kterého jsem potkala první týden, kdy jsem na Zéland přijela. Dali jsme si asi 40 km na kole. Crystal Clear water.. to říkala upoutávka před Hamurana Springs. Ale jo! Nádherná voda.. v které se však nekoupe.. 

V pátek jsem podnikla výlet do Agrodomu. Což je velká farma nedaleko Rotorui. Měla jsem tam zabookovanou prohlídku. Zadarmo. Přes šéfa. Parádní místo. Kdo si myslel, že je jen jeden druh oveček, tak se pěkně spletl jako já.. Na "podiu" jich bylo odhadem asi 18.. Mezi nimi i Merino - ta co se z ní vyrábí u nás dražší funkční oblečení. (Říkám to správně, Kájo?)
Taky nám bylo předvedeno, jak se správně ovečka stříhá, nebo lépe řečeno holí. Pěkně s ní mával. Pak jsme se byli podívat na malý kůzlátka, jehňátka a králíčky. A po této dávce sladkosti jsme nasedli na "vláček" tažený traktorem a vyrazili jsme na tour po farmě. 
Největší atrakcí byli Lami a Alpaky, které jsme krmili. Též červení jeleni lákali naše pohledy. Ochutnávka kiwi džusu a Manuka medu. A ukázka výcviku psa, který ovečky hlídá a honí. 
Pěkné místo!

Víkend byl pro mě pracovní, byli jsme pěkně busy! .. 

Pondělí 22! Konečně došlo na výlet do Mordoru a na horu Osudu! Měla jsem sice být na pláži ale nějak jsem zmotala plány a osoby, takže nakonec za mnou dorazil kamarád Martin, u kterého jsem byla asi před měsícem a dost jsem u něj ochořela. 
Přijel v neděli večer, abychom mohli v pondělí před 6 vyrazit a odřídit asi 220 km jižněji do Tongarira National Parku. Samozřejmě jsme byli ve skluzu a nestihli náš autobus, který nás měl dovést až ke startovnímu bodu. Trochu nervy. Ale tak jsme zaplatili další. Tak se nám to prodražilo. Ale co dělat, když už je člověk tam??

Track měl necelých 20km a vedl výstupem kolem sopek, které nejsou úplně tak neaktivní. Některá místa byla označená cedulí, že se nemáš na konkrétních místech zdržovat příliš dlouho, neb je možnost erupce apod. Škoda, že to tam vypadalo jako na Václaváku.. Hoodně turistů. Nicméně, nádherné, suché místo, kolem tebe jen sopky, málo vegetace a černo. Dále pár zeleno/modrých jezer a cesta, cesta, cesta. Kopec, kopec, výstup, sešup. Sestup dolů. Haha.. Fotky asi napoví víc. Vzpomínala jsem na výstup na Ringani (Indonésie, loni v létě), též na Adamovu Horu (Sri Lanka, loni na Vánoce)..

Za odměnu jsme si pak vlezli do Hot Pool nedaleko Taupa a skončili jsme ve free campu, který už jsem znala z dřívějška. Je tam super řeka a tiché místo. 

Dnes jsem jeli zpět.. krásných 27 stupňů.. procházka po Rotoruře, aby Martin viděl, jak je to tu pěkný a jak se všem po mě bude stýskat..

Protože, teď si dám posledních cca 14 dní práce, a že jí bude. A na začátku ledna .. bych ráda zvedla kotvy a posunula se jinam.. jižněji.. 


Přeji Vám ničím nerušené svátky vánoční.. A hodně hodně zdraví, radosti a důvodů k úsměvu do dalšího roku.. Rok 2015? 



1 komentář: