středa 5. listopadu 2014

Včera jsem byl chytrý, proto jsem chtěl změnit svět. Dnes jsem moudrý, proto měním sám sebe

Tady je seznam věcí a situací, které mě na NZ zatím udivily.. 

Předpokládám, že tento list ještě časem poroste.. 

  • Jak to, že tu může být jeden den kolem 25 stupňů a druhý den padají kroupy a teplota klesne pod 15? Nebo ještě lépe že se to stane jeden a týž den?
  • Místní chodí bosy bez bot po městě .. i na nákupy, i když je opravdu celkem zima
  • Proč místní vyslovují DECK jako DICK, LEFT jako LIFT and PEN jako PIN? No není tohle matoucí? Pro Anglicky mluví či alespoň rozumějící je tady jedna sranda :) https://www.youtube.com/watch?v=vRMI1bT-7eE
  • Lidé si s tebou začnou povídat kdekoli a kdykoli, takže máš celkem příjemnou společnost
  • Lidé se zdraví, usmívají se na sebe
  • V supermarketu ti naskládají všechny věci do tašky, zeptají se tě, jak se daří a popřejí ti pěkný den
  • Řidiči jsou tu ohleduplní, nikdo netroubí a zběsile nepředjíždí
  • Když otevřeš kapotu od auta, zanedlouho u tebe stojí automechanik a dává ti radu
  • Někteří místní nikdy nebyli na jižním ostrově. Což mi připomíná sebe samou. Hm, jak asi vypadá Ostrava? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat