středa 18. února 2015

Zatímco ztrácíme svůj čas váháním a odkládáním, život utíká

Moji milí! 

Ráda bych Vás zase hromadně pozdravila! Tentokráte asi nepřinesu žádné nervy drásající historky, či dobrodružné momenty.. ale spíš "update" uplynulých dní.. Už to totiž jsou tři týdny, co pracuji pro Agriseeds! Ten čas ale letí, že?

Akorát sedíme s Amandine u stolu, posloucháme hudbu, pijeme vínko a posloucháme bubnující déšť.. Po celém dni, kdy bylo 28 stupňů a slunce pálilo, a my pracovaly venku je to vlastně příjemná změna..

Dny ubíhají.. Pracujeme od půl 9 ráno, jak jsem psala.. Většinou jsem zatím pracovala pro Alana a Matta - takže práce se semínkama, vážení, sušení, měření.. 
Někdy pracuji venku pro druhý tým.. a to stříhání Chickory (čikorka?), sprejování plevelu, sečení, stříhání trávy apod..  Stále poznávám nové kolegy.. Jen jedna je opravdu zatím hodně zvláštní.. Nenechá tě dokončit větu či myšlenku, pořád musí být po jejím a dělá z tebe blba.. ti ostatní jsou milí a většinou se vyptávají stále na to samé .. Ti starší nazývají naší ČR "Czechoslovakia" a ptají se, co máme společného s Rusy, co je naším národním sportem, co jíme, jestli je u nás zima a sníh.. 
Dnes jsem dokonce zavedla řeč se starší kolegyní na téma Bůh a křesťanství (zajímalo mě, zda slaví Velikonoce) .. je to sympaťanda, ale nikdy se nevdala a děti nemá.. prý je moc "independant".. 

A krom práce máme s Amandine zavedený list "Co chceme podniknout" .. a snažím se obohacovat pracovní stránku.. Takže jsme šly hrát touch rugby, podívat se na netball (národní sporty), vaříme!, koupily jsme si frisbee, zašly jsme do kina na ehm 50 Shades of Grey.. o víkendu se snad někam vypravíme.. Minulý víkend byla pěkná zima (15 stupňů) a tak se to alespoň hodilo.. Pozvaly jsme k nám jednu Česku Dorku (studovala též FTVS), která teď dočasně spí v autě.. tak jsme alespoň mohly probrat možné/nemožné, upekly jsme si, pustily si film.. a já jsem zbytek času též věnovala hledání práce na zimu.. Ano, ještě ani nepřišel podzim, ale už rozesílám životopisy.. 

V neděli mě čeká "Desítka".. a pak už budu přesně v polovině "žití" tady v Christchurchi.. 


                                                  Jedna z Queenstownu.. s Amandine..


                                                      Pěkný zbytek týdne! 
Tady moje adresa:
2547 Old West Coast Road
RD1
Christchurch 7671 


1 komentář:

  1. Cau Majdi, tak koukam kde to bydlis a Google me hazi na krizovatku mezi polema, tak doufam, ze tam nekde je nejaky dum za stromy... :)

    OdpovědětVymazat