pátek 20. března 2015

Březen, za kamna vlezem!

Ano, přesně tak.. (To bychom ale nějaké museli mít!)


Tady se začíná pěkně ochlazovat. Zatímco v neděli bylo možná kolem 25 stupňů a slunečno, hned druhý den na to déšť celý den, šedivo, a kolem 10 stupňů! Brrr! A takhle se to drží celý týden.. 



Trošku se obávám toho, že zatímco Vám se budou deníčky plnit slunečnými dny a úsměvy, tady se dočkáme tak leda sněhu. (A vlastně už dočkali.. výhled na nedaleké pohoří je krásný, vrcholky jsou pokryté sněhem!).. 


Jak se máte? 

Uplynulé dny, týdny u mě?


Práce.. Práce všeho druhu... Dostala jsem novou zodpovědnost a to třídění faktur.. takže každé ráno strávím mezi papíry a čísly... A pak záleží, co je zrovna potřeba. Zatím co minulý týden jsme zase dělali "packeting" (Odvažování semínkem, která se budou zasývat).. tenhle týden  jsme se převážně věnovali "pottingování".. nebo-li pěchovali jsme květináče hlínou, připravovali skleníky a další týden budeme sázet.. Dnes mi bylo řečeno, že klidně můžu zůstat další měsíc, pokud mám zájem.. 


Zapomněla bych dodat, že občas se věnujeme též ovečkám a to, když "posekáme" a zvážíme naši výzkumnou trávu. Pak je krmíme tak, že jeden řídí truck a druhý stojí vzadu na přívěsu a hází vidlema trávu hladovým krkům. Zasvěcení vědí, že neumím řídit (resp. že neřídím) a i to, sednout si zavolant, který je ještě na druhé straně, než jsme zvyklí je pro mě výzva. Nechali mě řídit! A pak jsem dojela asi dva kilometry zpátky na farmu. Bez bouračky! Haha! 


Krom práce, když okostnice dovolí tak běh, jinak chůze mezi políčky.. Jeden víkend jsme strávily na "holčičím výletě" v Hanmer Springs, což je horká vesnička s velkým množstvím horkých pramenů.. a tak za dvacet babek vystřídáš jejich dvacet teplých bazénů a bazénků, strávíš tam celé odpoledne a máš k tomu ještě výhled na hory.. Počasí nám však nepřálo k žádné další větší aktivitě.. 


Minulý čtvrtek po práci jsme se též vypravili do Castle Hill.. kde je docela známý "Cave Stream".. jeskyně, kterou se dá projít po proudu či proti proudu.. Vyžaduje základní zručnost a voda místama sahá po pás. Když je krásně, pěkně se osvěžíš, když ti leje jako nám, tak ti vida vlastně nevadí, jsi mokrý od hlavy až po paty.. a pak trochu zmrzlý! 

V sobotu jsme se byly s Amandine podívat na regionální kolo soutěže mladých farmářů.. různé aktivity.. 8 "bojovníků".. pro mě trochu zvláštní zábava.. ale ve finále docela sranda.. Hlavně když se účastníci snažili chytit čuníka v rukavicích plných gelu.. 

A z neobvyklých aktivit, co jsme ještě zkusily byl "lawn bowling" .. něco mezi bowlingem a petangem.. Máš těžké koule, které samy v určitém bodě zatáčejí, a snažíš se je přiblížit k menší bílé kouličce. Sport pro vyzrálé.. :) 

Tuhle sobotu nás čeká "Farmářský ples" .. tak jsem zvědavá, zda bude kvalita večera odpovídat ceně lístku!

A dnes jsem též mluvila s šéfíkem, a budu pracovat do 2. dubna. Poté se vydávám na cestování a opravdu si nepřeji  nic jiného než pěkné podzimní počasí bez deště! 


Pěkný pátek všem :) 




A tady pro pobavení video z dneška..  Chtěla jsem původně jenom fotku se zástěrou, ale Amandine povídá, mám tam video, a tak jsem narychlo udělala krátkou instruktáž.. :) Musíme si tu práci něčím osvěžit! Ps. koukala jsem na kvalitu, ale bohužel nic moc! :/



Žádné komentáře:

Okomentovat